il 7 e l'8
A hilarious comedy of errors starring Palermitan duo Ficarra and Picone. January 1975: an exchange of cots in a hospital upsets the destiny of two newborns, Tommaso and Daniele. After 31 years, the two meet by chance on the corner of a street and a series of comical circumstances lead them to discover a surprising reality. Will they find the courage to tell their families?