Medical Report
He doesn't even have any recollection of his experience as a head physician, or any sense of having been a tyrant who was stern and cold with everyone. Now Andrea suddenly finds himself on the other side of the fence. He is a patient with a clear diagnosis: a severely injured cerebral cortex. Only one thing remains unchanged: his desire to be a doctor.
Doc digs for new memories and, now that he has finally met his 'sail', he has a trail to follow.
While a baker with strange symptoms is admitted, Doc's search for his memory comes to a dead end.
After a new memory, Andrea finds it hard to believe what his memory seems to suggest to him.
After the latest revelations, Doc sees some of the certainties he had about his past crumble.