Mina Settembre
Gelsomina Settembre, known as Mina, is a social worker ready to take on all the cases that come to her clinic in the historic center of Naples, a difficult and troubled neighborhood, and the beating heart of the city.
Gelsomina Settembre, known as Mina, is a social worker ready to take on all the cases that come to her clinic in the historic center of Naples, a tough and troubled neighborhood, and the beating heart of the city. To pursue her calling, Mina left her psychology practice in Vomero. This spur-of-the-moment decision lightens her wallet but fills her with immense joy and fulfilment.
While the wedding is being celebrated at the community center, Mina is approached by a woman.
Mina and Domenico are getting ready to meet the social worker in charge of Viola’s adoption.
Eddy, Viola's best friend and ex-boyfriend, is at the bus stop, completely drunk.
Wedding preparations are in full swing, and the situation with Viola is becoming difficult.