L’ultimo bacio
When his girlfriend reveals to him that she is pregnant, Carlo is frightened by the responsibilities that await him, and ends up becoming infatuated with a young woman he met at a wedding, who appears to be an escape. Adriano, on the other hand, wants to escape from his family life. Anna, a single mother, tries to escape from her marriage with the desire to become young again.