Don't Stop Me Now
Giovanna's modest and dull appearance hides her real identity as a secret agent. After catching up with some former classmates at a high school friends reunion, she realizes that every one of them is forced to passively accept life's daily vexations. Using every means in her power, she will find herself entangled in a series of hilarious adventures, determined to set wrong to right in her life – as well as that of her loved ones.