Anche se è amore non si vede
Salvo and Valentino are best friends and run a tourist bus in Turin. When Gisella decides to leave her clingy boyfriend Valentino, she instructs Salvo to inform his friend. Meanwhile, Sonia confides to Valentino that she has fallen in love with Salvo.