Andiamo a quel paese
Two unemployed friends, Valentino and Salvo, return to their native country. When they discover that the elderly people in their own country receive rich pensions, they decide to improvise a hospice in the house of Salvo’s mother-in-law. The business is clear: “You give us the pension and we take care of you!” Business is booming but life does not last forever.