Like a Cat on a Highway
Giovanni is a politically engaged intellectual living in Rome's historic centre. Monica is a former supermarket cashier living in the suburbs. The two would never have met if their kids hadn't started dating. Monica and Giovanni have a common goal: that of ending their kids' teenage romance. With time, they'll start caring for each other – even if their love affair may have the longevity of a cat on a highway.