WHO
Nine criminals, each unique in their own way, discover that one of them has been arrested. There is only one explanation: the traitor is sitting at their table. Their pact is hanging by a thread. They must unmask the informant before he brings them all down, one by one. But the most dangerous person is not always the one you think it is.
In a region plagued by trafficking, nine major crime figures secretly meet under the aegis of a respected widow. Their pact ensures the balance of the territory, until one of them gets arrested. Impossible without betrayal, the traitor must be sitting at the table. These criminals, each unique in their own way, must unmask the snitch before they are all brought down, one by one. In the midst of the chaos, Wilson, a young intern who is an unwitting witness, realises that it is already too late — he is now part of the game.