When Mom is Away... with the Family
With Giulia back at work, Carlo has taken on the role of a full-time stay-at-home dad. This Christmas, Giulia has a significant job interview in Stockholm, while Carlo is organizing a camper trip to the North Pole. Who else but Santa Claus would you meet on Christmas Day?
In the sequel to '10 Days Without Mom', Carlo becomes a multitasking dad as his wife Giulia returns to work. Giulia's promotion requires her to move to Sweden, with an interview in Stockholm on December 24th, threatening their Christmas together. Carlo devises a plan to travel to the North Pole in an old camper, leading the Rovelli family on an unexpected adventure, including a meeting with a man claiming to be Santa Claus. Is he real?