Cosa Fai a Capodanno?
December 31: Mirko and Iole plan to celebrate New Year's Eve with a gathering for adventurous couples. Among the guests, none of whom know each other, are a couple in search of excitement, a seasoned politician in a wheelchair accompanied by the enigmatic Nancy, and a high-society femme fatale with her boy toy. As the hours go by, the atmosphere heats up.
December 31, a mountain road in snow-covered woods. With a solar storm warning on the radio, a catering van loaded with lobsters, oysters and champagne makes its way to a remote mountain chalet. The hosts have planned a New Year's Eve soirée for adventurous couples seeking new thrills. Among the couples, none of whom know each other, are Marina and Valerio, a typical married couple in search of excitement; Romano, a seasoned and charismatic politician in a wheelchair, accompanied by the enigmatic Nancy; and Domitilla, a high-society femme fatale with what appears to be her boy toy. Mirko and Iole are their elusive hosts. As the countdown to midnight begins, the couples mingle, and the tension mounts. Will they fulfill their desires for adventure, or will misunderstandings, lies, and deceit turn the night into a final showdown?