Sei mai stata sulla luna?
Guia is 30, works for a prestigious international fashion magazine, drives a top of the range Spider, travels by private jet and splits her time between Milan and Paris. She has everything, or at least she thought she did, until she finds herself in a remote village in Puglia where she comes across Renzo, an engaging local farmer who will make her understand that the only thing which she is missing is love, true love. But when happiness is within her grasp, she won’t know how to grab it.