Drive My Car International Version
Kafuku, a stage actor and director, spends a fulfilling life with his wife. However, she suddenly dies, leaving a secret behind. Two years later, Kafuku accepts a job in Hiroshima and meets his chauffeur, Misaki. In between rides, secrets from the past and heartfelt confessions are unveiled.
Yusuke Kafuku, a stage actor and director, is happily married to Oto, a screenwriter. However, Oto suddenly dies, leaving behind a secret. Two years later, Kafuku, still unable to fully cope with the loss of his wife, receives an offer to direct a play at a theater festival. He drives to Hiroshima with his car where he meets Misaki, a reticent woman assigned to become his chauffeur. As they spend time together, Kafuku confronts the mystery of his late wife that quietly haunts him.