Chainsaw Man
Denji is a young boy who works as a Devil Hunter with the Chainsaw Devil, Pochita. One day, as he was living his miserable life trying to pay off the debt he inherited from his parents, he is betrayed and killed. As he loses consciousness, he makes a deal with Pochita, and is resurrected as the Chainsaw Man: the owner of the Devil’s heart.