Mr. Mouse Takes a Trip
Mickey must do some quick thinking and don a few disguises to foil Pete, the train conductor, who wants him off the train for concealing Pluto.
Mickey Mouse and Pluto are taking a trip on the train, but Conductor Pete won't allow Pluto aboard. After sneaking Pluto onto the train in his luggage, Mickey must do some quick thinking and don a few disguises to keep from getting kicked off.