Ferdinand the Bull
Ferdinand is a quiet, gentle bull who only wants to stop and smell the flowers. When he is stung by a bee, the townspeople believe he is ferocious and take him to the bullfight!
In this Academy Award winning short, Ferdinand is a quiet, gentle bull who only wants to stop and smell the flowers. But, when he is stung by a bee, the townspeople believe he is ferocious and take him to the bullfight ring! Once in the ring, all Ferdinand cares about is the bouquet of tossed to the matador.