Flowers and Trees
A jealous stump threatens two trees that are in love by starting a forest fire. When the rain comes and puts out the fire the forest revives and celebrates the wedding.
The story of the cartoon concerns two trees in love who are threatened by a jealous old stump that attempts to burn the forest down in order to destroy them. But he only succeeds in reducing himself to ash. The forest revives and celebrates the wedding.