The Actress
Yasemin Derin, a famous actress in Turkey, has been living a double life for many years. Hiding behind her fame, this unexpected second life of Yasemin drags her into the middle of an adventure full of secrets.
Yasemin, one of the most famous actresses in Turkey, has been living a double life for many years.
Since Yasemin killed someone irrelevant at her last hunt, everyone around her is a threat now.
Yasemin sees someone suspicious in the video of the award ceremony and traces him till his house.
As a result of his investigations, Ahmet realizes that a company called Zone 22 is after Yasemin.
Yasemin's going to attend a shooting with her amazing image at one of the fancy hotels of Istanbul.
Yusuf’s murder is well-received at the station. Semih thinks that this will lead them to the Hunter.
Faced up to Mazhar, Yasemin now has to do whatever he wants. Meanwhile, Güneş is after Yasemin.
Yasemin and Taner attend a TV show together. Taner dies in a horrific way on live broadcast.