Search
Alone and each facing grave health concerns, Nisan and Songul find themselves pulled into a strange group of healers making intriguing promises of renewal. Immediately after their joint session, Songul collapses and then goes missing. Intent on uncovering what happened to her friend, Nisan follows the mysterious healer Tufan on an adventure into the dangerous unknown.
When Songul disappears completely, Nisan revisits the group of healers and meets Tufan.
After Nisan passes Tufan’s test, she has to get the blessing of Fatos to partake in the session.
Before Nisan gets over the shock of Zeren she's forced to answer to the police that raid the island.
Nisan wakes up in a heavenly new world after her night with Tufan. Azra is jealous of her.
Having lost the thing they care about most, Nisan and Azra inevitably face off once more.