First Daughter
Samantha Mackenzie is hoping to experience life away from home and her parents as she leaves for college. It's not going to be easy, however, because home for Sam is the White House, and her dad is the President of the United States. But when she falls for a new student, Sam finally begins to peer outside of her guarded life — although she may be opening herself and the nation to danger.