For the First Time in Forever: The Making of World of Frozen
The world's first Frozen-themed land is finally here. From majestic fjords to groundbreaking Audio-Animatronic figures, join Disney Imagineers and Entertainment cast members on a multi-year creative journey. This is an insider look at the making of World of Frozen in Hong Kong Disneyland.
Ten years after the first Frozen film, fans could finally step into the world’s first Frozen-themed land. Embark on the multi-year journey to bring the beloved kingdom of Arendelle from screen to life in an unprecedented and fully immersive theme park experience. From the artistry of majestic mountain fjords and Nordic-inspired architecture to the latest all-electric Audio-Animatronic figures and new paradigms in character encounters and storytelling, discover the passion and ingenuity of the Disney Imagineers and Entertainment cast members who brought this beloved world to life. This is an insider look at the 7-year journey in the making of World of Frozen in Hong Kong Disneyland.