It's Anna's birthday and Elsa is determined to give her the best party ever, but Elsa's icy powers may put everything at risk.
It's Anna's birthday and Elsa and Kristoff are determined to give her the best celebration ever, but Elsa's icy powers may put more than just the party at risk.