Rampant
In the middle of the Joseon era, zombies are rampant. Almost the entire country is taken over. Crown Prince Lee Chung (Hyun Bin) rushes back to the capital to find that the people have been infected by a mysterious virus. He goes on a killing spree of the zombies. General Kim Ja-joon (Jang Dong-gun), who has been eyeing the throne, tries to use his power and influence to usurp the throne.
In the middle of the Joseon era, zombies are rampant. Almost the entire country is taken over. Crown Prince Lee Chung (Hyun Bin) rushes back to the capital to find that the people have been infected by a mysterious virus. On his way back to the capital, he goes on a killing spree of the zombies. At the same time, General Kim Ja-joon (Jang Dong-gun), who has been eyeing the throne, uses the mysterious virus to stir trouble in the palace, trying to use his power and influence to usurp the throne... A hero who saves the world, a treacherous minister, and bloody killings beyond imagination, it all officially launches in the dark night!