Bleak Night
Three best friends, Kitae, Dongyoon, and Heejune; they thought their friendship would last forever. A few tiny cracks of distrust start to develop among these best friends.
Three best friends, Kitae, Dongyoon, and Heejune; they thought their friendship would last forever. A few tiny cracks of distrust start to develop among these best friends. Kitae and Heejune are suddenly filled with misunderstanding and hated, and Kitae starts to use violence against Heejune. When Dongyoon finds out about Kitae's behavior toward Heejune, he tries to stop Kitae but fails. Instead, what started out as little doubts, push these three boys into the point of no return.