Wilsberg - Phantomtod
Student Jana Haumann claims to have heard a digital assistant threaten a murder, and seeking help, she contacts private detective Wilsberg. Jana is currently working at a tech company in Münster responsible for developing the assistant and is on the brink of launching an innovative new product.