Wilsberg - Wut und Totschlag
The murder of publisher Carsten Wenkler draws private detective Georg Wilsberg into an investigation. Wenkler's controversial publications have earned him more enemies than friends. Recently, Wenkler and his partner Ralf Bemmel faced backlash over a women's magazine. Tessa Tilker, the publishing house's lawyer, finds herself overwhelmed with legal challenges.