Spellbound - Verzaubert in Paris
Fifteen-year-old Cece leaves her small American town with dreams of a ballet career, traveling to Paris to refine her skills at the Paris Opera Ballet School. While exploring her aunt's apothecary, Cece discovers that she belongs to a family of powerful sorcerers.
Jade inserts herself into Cece and her friend Simone's new video ballet challenge.
BLOK face their toughest challenge yet: transforming a chess game into a dynamic performance.