Woodwalkers
At first glance, Carag seems like a normal boy, but he's a shapeshifter! He joins Clearwater High, a secret boarding school for Woodwalkers like him, and quickly befriends Holly, a sassy red squirrel, and Brandon, a shy bison. Carag will need their help, his new world is full of mysteries and dangers.
Carag may look like an ordinary boy, but he's hiding a huge secret: he's a shapeshifter. Raised as a puma in the wild, he now lives among humans. He finally finds a place to belong at Clearwater High, a secret boarding school for "Woodwalkers" like him. He soon teams up with Holly, a sassy red squirrel, and Brandon, a shy bison. And he'll need his new friends. The world of the Woodwalkers is full of mysteries and dangers.