Stralsund - Medusas Tod
Detectives Nina Petersen and Karl Hidde are tasked with reopening a recently shelved case to solve a murder. Meanwhile, the murder of a man in the Stralsund woods and the disappearance of a young girl keep Thomas Jung and his team on edge. As tensions rise, they must determine if there is a connection between these two mystifying cases.