Stralsund - Schattenlinien
A yacht explodes on the Strelasund, but Britta Böhring, née Hanssen, survives. Her husband Jan Böhring, son of a hotelier family, is killed. Investigator Nina Petersen notices that Annegret Böhring seems to handle her son's death as if she already knew it was coming.