Hungry
Seventeen-year-old Ronnie battles anorexia and is admitted to a psychiatric clinic by her mother. Determined to leave, she soon faces painful truths about herself. Through therapy and fragile friendships, she learns that strength comes not from escape but from the courage to heal.
Ronnie clashes with Kimmi but learns that accepting help is the first step to healing.
A rebellious friendship teaches Ronnie the unspoken rules of life inside the clinic.
Anxiety turns to hope as Ronnie takes a small but meaningful step toward healing.
Ronnie questions love and recovery after an impulsive kiss at the Halloween party.