München Mord - Die Hölle bin ich
As children, Janosch and Julika stuck together like peas and carrots. Janosch protected his angelic sister from all evil. A lot of time has passed since then: Janosch has gone to prison, while Julika has built up a life for herself as a real estate agent. On the day of his release, Janosch rings Julika's doorbell, but Julika doesn't answer. She is lying in the hallway with a broken neck.
As children, Janosch and Julika stuck together like peas and carrots. Janosch protected his angelic sister from all evil. A lot of time has passed since then: Janosch has gone to prison, while Julika has built up a life for herself as a real estate agent. On the day of his release, Janosch rings Julika's doorbell, but Julika doesn't answer. She is lying in the hallway with a broken neck. Janosch decides to do what he believes is a big brother's duty: to find the murderer of his little sister and execute him himself. However, a group of investigators from Munich who do not enjoy the best reputation among the rest of the police are also interested in this murderer: Harald Neuhauser, who is considered a notorious womanizer, his colleague Angelika Flierl, who is rumored to have landed her job only because she is the chief of police's niece, and their boss Ludwig Schaller, whose own boss was once committed to a psychiatric ward.