Hattinger und der Nebel - Ein Chiemseekrimi
On her run-down farm, Ursula Kammler finds her brother's body. They had shared an inheritance at Chiemsee, where they lived and worked. For years, the Economic Crimes Unit has kept a file on Joe Kammler due to his suspicious business practices.