Wilsberg - Wellenbrecher
Wilsberg heads to the island of Norderney, accompanied by Tessa Tilker, a lawyer colleague of Alex from Bielefeld. She needs his expertise in inheritance law. Wilsberg is content with the idea of a paid weekend getaway, even though Tessa, who is clearly dealing with heartbreak, proves to be somewhat irritable as a travel companion.