Das Traumschiff - Miami (2025)
Captain Max Parger and his crew steer towards the vibrant city of Miami, famed for its beaches, lively nightlife, and diverse culture. Among the passengers is 18-year-old Lena Grimm, niece of staff captain Martin Grimm. Following a dispute with her mother, Lena decides to join her uncle on the journey to Miami, seeking adventure and new experiences.