Sturm der Liebe
Greta questions her future at the Fürstenhof while Vincent unsettles Ana with a secret.
Ana grows closer to Vincent after Apollo’s condition reveals an emotional turning point.
Vincent struggles with Ana’s feelings for Philipp while Theo hides problems with his medication.
Wilma’s arrival creates tension at the Fürstenhof as Vincent shares the truth with Noah.
Philipp and Vincent grow closer while Erik misunderstands Yvonne’s intentions after the proposal.
Family tensions rise as Ana and Philipp share a kiss that Vincent unexpectedly witnesses.
Apollo’s treatment forces Ana into a difficult choice while Markus accepts Vincent as his son.