Mein Freund, das Ekel
The series spanning six episodes continues the story of the unlikely duo Olaf Hintz and Trixie Kuntze.
The series continues over six episodes, unfolding the story of the quirky duo Olaf Hintz and Trixie Kuntze.
Hintz recovers from shock and fire, bringing the Kuntzes closer in their tiny apartment.
Hintz and the Kuntzes secretly stay in Jacqueline's apartment, trying not to be noticed.
Trixie races to find an affordable Berlin apartment for her and Hintz within a week.