Mein Freund, das Ekel
Olaf Hintz is a grumpy misanthrope. His sister Elfie has had enough of taking care of him, so she leaves and rents out her part of their shared apartment to Trixie, a single mother. Hintz's nightmare begins as Trixie moves in with her three children, Murat, Afia, and Sean, and he immediately declares war on the small family.