Die Beni Challenge (Shorts)
The BENI CHALLENGE promises thrilling entertainment with surprising moments for children and grown-ups as well as lots of fun. The varied tasks also invite you to get creative yourself to show that seemingly impossible things are possible with a bit of curiosity and an inventive mindset.