Love Sucks
Raised by her father to be a skilled boxer, Zelda fights fairground visitors in the family-owned boxing ring. There, she falls for the sensitive and cultured Ben, who harbors a dark secret: he is a vampire. After narrowly escaping a party at Ben's house with her life, Zelda's father reveals a shocking truth to her: their family are vampire hunters.
Zelda learns to slay vampires but falls for Ben. Discover whether there is hope for their love.
Theo plots against Branko and Ilja. Zelda admits to Agata's murder to protect her family.