Wendehammer
Meike, Franziska, Nadine, and Samira have been best friends since their school days and are now in their late 30s. They live with their families in adjacent townhouses on a cul-de-sac. The four women share a deep bond, knowing each other’s strengths, weaknesses, and the clever little tricks each uses to navigate life.