Magda macht das schon!
Polish caregiver Magda has a big heart and an even bigger mouth, and she won't be messed with. After slapping a groper, she's suddenly out on the street and in desperate need of a new job and a place to live.
Polish caregiver Magda has a big heart and an even bigger mouth, and she won’t be pushed around. After slapping a groper, she finds herself out on the street, desperately needing a new job and a place to live. But not for long. Uninvited, she jumps into a family dispute and offers her services to receptionist Cornelia and elevator technician Tobias as a caregiver for Cornelia’s mother, Waltraud, who has recently been in an accident.
Magda's sister Aga is having trouble with a man and doesn't feel safe in her apartment anymore.
Tobi loses his job. Worried, he keeps it to himself, but Magda soon suspects something is wrong.
Leah wants a parent-free 17th birthday party. Conny puts Magda on chaperone duty.
With her own grandchildren practically grown, Waltraud decides to become a grandma for hire.
Waltraud is tired of lying around and fights her way back to life, step by step.
Waltraud and Magda are arguing about the realism of medical romances when Dr. Horn walks in.