Wilsberg - Gottes Werk und Satans Kohle
Sister Christa, responsible for her convent's finances, successfully invests in the stock market, earning 1.5 million euros. She withdraws the sum, except for a small amount, and brings it to the convent. When the abbess learns of the windfall, she demands its return. However, the money has mysteriously vanished.