Wilsberg - Fette Beute
When a young startup employee dies in a mysterious incident before the eyes of Wilsberg and Ekki, they must determine whether it was an accident or murder. Leon Zöller swerved to avoid them, crashing into parked cars. The puzzling fatality raises questions, as the victim bears no visible injuries.