Danni Lowinski
Danni Lowinski, an unconventional lawyer and trained hairdresser in Cologne, forgoes a law firm and meets her clients at a folding table in a shopping arcade for one euro per minute. With assertiveness and improvisation, she fights for the rights of everyday people in court.
Danni Lowinski is Cologne's most unconventional lawyer. A trained hairdresser, she forgoes a traditional law firm and instead meets her clients at a folding table in a shopping arcade. Positioned between a parking garage elevator and a locksmith, she offers legal advice for one euro per minute. With remarkable assertiveness and a knack for improvisation, Danni fights in court for the rights of everyday people.
A fresh start for Danni. She fights for a defrauded man against a shady consultant.