Die Landarztpraxis
Dr. Sarah König moves from Berlin to the village of Wiesenkirchen on Lake Schliersee with her teenage daughter, Leo, for a fresh start. She quickly gains the trust of the villagers. However, her heart is torn between her childhood friend Fabian, now a local doctor, and mountain rescuer Max, both of whom are vying for her attention. Furthermore, Sarah harbors a secret that threatens her new life.