Six Women
When Ève, a cancer patient who had planned to scale the alpine slopes of Dôme de la Lauze, dies, six fellow patients from different ages, origins, social backgrounds, and personalities decide to brave the odds and fulfill her wishes by scaling the mountain and scattering her ashes.
Sara, Noémie, Patty, Karen, Valérie, and Morgan are six quirky women of different ages, origins, social backgrounds, and personalities whose paths cross in the cancer ward of a hospital. When Ève, a fellow patient who had plans to scale the alpine slopes of Dôme de la Lauze, dies, the six women pledge to brave the odds and fulfill Ève's wishes and scatter her ashes at the peak of the mountain she wanted to visit all her life.
A storm breaks out and disrupts the climb, but they find time to celebrate Julien's birthday.
Karen's heavy secret begins to weigh on her, and she ends up getting high on hallucinogenic berries.
Morgan hides her truth from others, and the six women prepare themselves to climb a ledge.
The women sans Morgan decide to continue the now-perilous journey, but will they make it to the top?