HIP - High Intellectual Potential
One night, while working as a cleaning lady in a police station, Morgane can’t resist “tidying up” the elements on an investigation board. When the cops return the next day, they realize she’s brought them a giant step closer to finding the suspect. It turns out Morgane has High Intellectual Potential. But her 160 IQ has never really helped Morgane in her everyday life.
While in the hospital to get her ultrasound, Morgane gets called to a crime scene.
Morgane has to solve the case of Antoine Broussin, a novelist who died in his home.
Morgane and Karadec have to solve the case of Tristan Delvallée, a supplier found stabbed to death.
Morgane shocks Karadec. The Lille Crime Unit hunts down a mysterious serial killer.
An investigation in the Bretagne region brings together the worlds of Morgane and Karadec’s parents!
As Morgane's belly grows, a case comes in. But it's the paternity test that has them all on edge.
The red-haired tornado must use her imagination and inventiveness to stay in touch with the culprit.