Mr. Hublot
Mr. Hublot is a withdrawn, peculiar character with OCD, scared of change and the outside world. Robot Pet's arrival turns his life upside down as he attempts to share his home with the invasive companion.
Mr. Hublot lives in a world where characters made partially of mechanical parts drive huge vehicles and coexist with one another. It's a world where giant machines and recycled materials dominate. Introverted, peculiar, and suffering from OCD, Mr. Hublot is scared of change and the outside world. His solution is to never step outside of his apartment. However, out of nowhere, Robot Pet arrives and turns his life upside down, as he now must share his home with this invasive companion.