Robot and the Whale
A long time ago, humans left planet Earth. One day, Lobo, a cheerful robot who loves animals and plants, meets a stranded whale on the beach. Lobo will have to to overcome his fear of water in order to save her. But it’s not easy, especially since a single drop of water can make him rust.